Młody facet, który lubi kobietki, bronie i dobrą zabawę. Jest kadetem w Galbadia
Garden słynącym ze wspaniałych umiejętności snajperskich. Mimo że zgrywa twardziela,
w gruncie rzeczy czuły i posiada mocną osobowość.
W czasie gry okazuje się, że daży Selphie jakimś głębszym uczuciem i dla niej gotowy
jest się ustatkować.
Jako broni Irvine używa dubeltówki dzięki czemu jego atak jest bardzo dobry i silny.Zawodnik o wyrównanym wzroście parametrów, jego
techniki specjalne polegają na wystrzeliwaniu ze swojej strzelby (za pomocą R1)
różnego rodzaju pocisków w kierunku ustalonych celów (cele te można zmieniać).
Pociski te można zakupywać w sklepach, choć najlepiej je samodzielnie wytworzyć
poprzez Ammo-RF l-frita (dla każdej amunicji podałem podstawowe surowce do
przetworzenia); zdaje mi się, że do używania niektórej amunicji konieczne jest
zakupienie lepszych strzelb w Junk Shop. Tak jak u Zella, na atakowanie przeciwnika
zostaje przydzielona określona (mniejsza lub większa) ilość czasu. Muszę powiedzieć,
że gdyby nie brać pod uwagę Lion Heart Squalla, lrvine byłby najbardziej pakującą
damage postacią gry, co zresztą znajduje swoje odzwierciedlenie podczas walk - w
średniej strat Squall przegrywa z powodu losowego wyboru technik.
Techniki magiczne:Normal Shot (Nomal Ammo -
sklep, Screw) - podstawowa technika o przeciętnej sile, lecz dość dużej
częstotliwości strzałów.
Scatter Shot (Shotgun Ammo -
sklep) - jw., lecz działa od razu na wszystkich wrogów.
Dark Shot (Dark Ammo - z Poison
Powder, Venom Fang) - strzały o sile Normal, lecz powodujące dodatkowo szereg anomalii
(Darkness, Silence, Poison, Sleep).
Flame Shot (Fire Ammo - z Bomb
Fragment, Red Fang, Fuel) - silne strzały o ogniowej charakterystyce powodujące straty u
wszystkich rywali. Dość mała częstotliwość.
Canister Shot (Demolition Ammo -
z Missile, Running Fire, Cactus Thorn) - strzały o małej częstotliwości, lecz za to
trzykrotnie silniejsze od Normal.
Quick Shot (Fast Ammo - z Normal
lub Shotgun Ammo) - zamiana strzelby w karabin maszynowy - pomimo niewielkiej mocy
każdego trafienia (ok. połowy Normal) seria ta jest w stanie powalić każdego
przeciwnika .
Armor Shot (AP Ammo - z Sharp
Spike, Chefs Knife) - mocne strzały ignorujące obronę przeciwnika, stąd zadające
zawsze maksymalną ilość strat. Częstotliwość podobnie mała, jak przy Canister.
Hyper Shot (Pulse Ammo - z Laser
Cannon, Energy Crystal, Power Generator) - strzały o największej sile, również
ignorujące obronę. Niestety amunicję tą bardzo trudno uzyskać ,
Broń:Valiant 0,105% (Weapons Mon
Apr) - Steel Pipe 1, Screw 4
Ulysses +3,108% (Weapons Mon May)
- Steel Pipe 1, Bomb Fragment 1, Screw 2
Bismarck +8,112% (Weapons Mon
Jul) - Steel Pipe 2, Dynamo Slone 4. Screw 8
Exeter +13,122% (Weapons Mon 1st)
- D/no Bonę 2, Moon Stone 1, Star Fragment 2, Screw 1
|
|