zell_1.jpg (13634 bytes)

        Płeć: mężczyzna
        Wiek: 17
        Data ur: 17 marca
        Wzrost: 165 cm
        Grupa krwi: B
        Broń: Gloves
        Limit: Break

 


Kolejny student Balamb Garden i przyjaciel Squalla.
Jest mistrzem walki wręcz. Bardzo żywy i energiczny nie da się nie nulubić. Podobno jego brak powagi wynika z tego, że został wychowany w bogatej i kochającej rodzinie.
Zell ma tendencje do pakowania się w kłopoty - co jest widoczne już na samym początku gry kiedy wbrew przepisom używa on "airboardu" na terenie kampusu.
Jest on typem człowieka spontanicznego, nerwowego i lekko szalonego, ale jednocześnie dumnego i potafiącego walczyć o swoje.
Przybył do Balamb Garden już w wieku 13 lat. Dlaczego? Istnieją dwie wersje. Jedna z nich mówi, że z polecenia swojego dziadka - znanego i szanowego żołnierz. Druga (bardziej prawdopodobna), że wstąpił do Balamb Garden ponieważ podziwia swojego dziadka i chce być taki jak on.
Zell nienawidzi Seifera od chwili gdy ten nazwał go kurczakiem :> podczas pierwszej misji.

Gość o najlepszym wzroście siły fizycznej, jego techniki (Duel) przypominają Limit Breaki Tify z FF7. Wykonywanie - na początek Zell otrzymuje określoną (większą lub mniejszą) ilość czasu i wraz z jego upływem wykonuje ciąg ataków wyprowadzanych poprzez naciskanie odpowiednich kombinacji klawiszy. Za każdym razem dostaje do wyboru trzy techniki, jakie może „wklepać" w danym momencie, zaś prowadzenie odpowiedniego ich ciągu doprowadza go do możliwości odpalenia technik kończących - silniejszych niż „taśmowe" i często działających na wszystkich przeciwników (najlepiej wykonywać je po wykorzystaniu większości dostępnego czasu). W praktyce jednak nie wszystkim może przypaść ów karateka do gustu, gdyż te techniki nie czynią tak dużych strat, jak ataki Squalla lub lrvine'a, jednak po nabyciu praktyki w ich wykonywaniu, długim „timerze" oraz wysokich parametrach (Str, Spd i Luck) można wyprowadzać takie combosy, że mucha nie siada. Nowych Limit Breaków Zel uczy się ze specjalnych magazynów o nazwie Combat King.

 

Techniki "Taśmowe":

  • Punch Rush - tym atakiem Zell zaczyna każde combo
  • Dolphin Blow (Combat King 001) - atak z elementem Water
  • Meteor Strike (Combat King 002) - atak typu Demi

 

Techniki "kończące":

  • Burning Rave - atak na wszystkich rywali
  • Meteor Barret (Combat King 003) - atak na pojedynczego przeciwnika
  • Different Beat (Combat King 004) - jw., lecz silniejszy (ignoruje obronę)
  • My Final Heaven (Combat King 005) - silny atak na wszystkich

Broń:

  • Metal Knuckle 0,98% (Weapons Mon Mar) - Fish Fin 1, M-Stone Piece 4
  • Maverick +3,99% (Weapons Mon Apr) - Dragon Fin 1, Spider Web 1
  • Gauntlet +8,101% (Weapons Mon Jun) - Dragon Skin 1, Fury Fragment 1
  • Ehrgeiz +13,103% (Weapons Mon Aug) - Adamantine 1, Dragon Skin 4, Fury Fragment 1

 

zell_right.gif (6092 bytes)

Copyrights © KKM GOKU - Klub Komputerowej Mangi